Nieuws Februari 2020

Marveldtoernooi 2020

De alweer 31ste editie van het Internationaal Marveldtoernooi, dat dit jaar gehouden wordt in het weekend van 5, 6 en 7 juni, kent een deelnemersveld van absoluut topniveau, met veel verschillende culturen en speelstijlen. 12 Ploegen uit 6 verschillende landen en 3 verschillende continenten.

Ook dit jaar zijn er weer 5 Nederlandse teams en dus 7 buitenlandse teams. De opzet van het toernooi is ongewijzigd: twee poulewedstrijden op de vrijdagavond, drie op de zaterdag en op de zondag de plaatsings- en finalewedstrijden.

Nieuwe deelnemers in Groenlo zijn: FC Dallas uit de USA, Palmeiras uit Brazilië en Slavia Praag uit Tsjechië. Daarnaast zijn de volgende teams terug van weggeweest: Schalke 04 uit Duitsland en Red Bull Bragantino (voorheen Red Bull Brasil) uit Brazilië. De overige buitenlandse deelname, en niet de minste, bestaat uit: ons aller FC Barcelona en Atlético Madrid.

De Nederlandse deelname bestaat uit: SV Grol, Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.

Wie wordt de opvolger van Barça, winnaar in 2019? Dat kom je te weten in het weekend van 5, 6 en 7 juni a.s.!

Klik hier voor de website van het Internationaal Marveldtoernooi.