Nieuws Februari 2016

Montoya op huurbasis naar Real Betis

Montoya maakt na een half jaar gespeeld te hebben bij Inter de overstap naar de kelder van de Primera Division en wordt bij Real Betis teamgenoot van Rafael van der Vaart en Ricky van Wolfswinkel.

Real Betis en FC Barcelona hebben maandag een akkoord bereikt dat Martin Montoya het seizoen zal afmaken bij de nummer 14 uit de Primera Division.

Montoya kwam dit seizoen op huurbasis uit voor Inter en kreeg daar niet de gewenste speeltijd, het bleef bij 3 competitiewedstrijden voor de 25-jarige vleugelverdediger. Het contract van de verdediger werd ontbonden, dat is ook de reden dat Montoya de overstap kan en mag maken naar Real Betis. Montoya hoeft er niet op te rekenen dat hij in de zomer van 2016 terug kan keren naar Barcelona.

De Catalanen versterkten zich al met Aleix Vidal en hebben in een eerder stadium al aangegeven dat Montoya definitief verkocht mag worden.