Nieuws Mei 2012

Nieuwe thuis shirt nu leverbaar!

Het nieuwe thuisshirt van FC Barcelona is nu al leverbaar via onze eigen Barcelona Fan Shop!

Afgelopen dinsdag presenteerden FC Barcelona en NIKE het nieuwe tenue voor het komende seizoen. Barcelona en NIKE hebben er ook nu weer iets moois van gemaakt. Het nieuwe thuisshirt is uitgevoerd met één 'grana' (rode) baan, verticaal in het midden, die aan de zijkanten langzaam overvloeit in twee blauwe banen. De broekjes en sokken zijn wederom in het vertrouwde blauw. Het uitshirt is van boven oranje en loopt, rond de middel, over in het geel. De broekjes en sokken zijn in het bijpassend geel uitgevoerd.

Al met al is het zeer de moeite waard om even een kijkje te nemen in de Barcelona Fan Shop, waar het nieuwe thuistenue nu al besteld kan worden en leverbaar is vanaf 31 mei. Bij een bestelling van het thuistenue begint de standaard levertijd te lopen vanaf de hier genoemde datum.

De leverdatum van het nieuwe uittenue is nog niet precies bekend, maar dit zal zeker niet lang meer duren. Het uittenue kan echter wel al, als preorder, besteld worden. En ook de nieuwe trainingslijn zal binnenkort leverbaar zijn. Uiteraard kunt u het thuis- en uittenue bestellen met originele bedrukking, TV3 badge en/of het World Cup logo.

Bent u lid van de fanclub? Dan krijgt u maar liefst 7,5% korting op alle producten uit de Barcelona Fan Shop!!

Voorkom dat u een nepshirt koopt!! Alle producten in de Barcelona Fan Shop zijn origineel en authentiek!!

En wist u dat NBD Sports ook tenues van andere Europese club en diverse landenteams verkoopt? Zo kunt u in de Voetbal Web Winkel uw shirts van Oranje of bijvoorbeeld het Spaans elftal bestellen.