Nieuws Maart 2013

Nog twee weken aftellen tot fanreis 4

Vorige week kregen de Barçafans weer een ouderwetse voetbalshow te zien in Camp Nou tegen AC Milan. Ruim zestig reizigers die met de fanclub in het stadion aanwezig waren, praten nu nog over deze wedstrijd. Het voor deze mensen een geweldige ervaring.

En nu zijn er bijna zestig mensen aan het aftellen, want over veertien dagen vertrekt er weer een groep richting Barcelona om de wedstrijd Barça – Real Mallorca te gaan bezoeken. De heenwedstrijd in november was een rare, waarin Barça een 0-3 voorsprong bijna weggaf, maar uiteindelijk werd de eindstand 2-4. Inmiddels is Real Mallorca weggezakt naar de 18de plaats, waardoor degradatie dreigt voor de eilandbewoners.

Wilt u ook de grote sterren zoals Xavi, Iniesta en natuurlijk Messi van dichtbij bekijken? Dit seizoen zijn alle reizen helaas uitverkocht, maar u kunt, als u hier klikt, uw gegevens achterlaten, zodat u als eerste wordt geïnformeerd over de reizen van volgend seizoen.