Nieuws November 2009

Penyabijeenkomst wederom succes

Traditie getrouw organiseert de fanclub twee keer per jaar rondom de klassieker zijn penyabijeenkomst. Zondag verzamelden ongeveer 250 fans zich bij het NAC Breda stadion om daar te kijken naar El Clásico. Ook deze keer was er weer een uitstekend buffet en werden er rondleiding door het stadion van de Bredanaars gegeven. Ook kon men deelnemen aan de quiz die uiteindelijk door een zeer jonge kenner gewonnen werd. Net voor het begin van het duel kwam technisch directeur van NAC, Ernie Stewart, langs om te vertellen over zijn gevoel bij de klassieker. Stewart is zelf een keer naar de klassieker geweest en gaf aan dat het een bijzondere ervaring was om het mee te maken. Er mochten ook vragen gesteld worden aan de oud voetballer. Misschien wel de scherpste vraag kwam van een jonge fan, die graag wilde weten of hij veel geld had. Daarna om 7 uur begon dan het duel waar iedereen voor gekomen was. Het was geen spectaculaire wedstrijd maar de spanning was goed merkbaar onder de aanwezigen. De verlossing kwam dan uiteindelijk van Ibrahimovic waardoor iedereen uit zijn stoel vloog. Na afloop van het gewonnen duel werden de prijzen verdeeld uit de loterij en kon iedereen met een tevreden gevoel naar huis. We willen iedereen weer bedanken voor een zeer geslaagde penyabijeenkomst en natuurlijk de gastvrijheid van NAC Breda. Foto’s van de avond zullen snel te zien zijn op de site.