Nieuws Mei 2012

Piqué en Cuenca weer fit

Dinsdagmiddag trainden Gerard Piqué en Isaac Cuenca normaal mee met de groep en na de training kregen ze beiden het medische groene licht. Alexis Sánchez, die de Catalaanse derby moest missen wegens een blessure, werkte op het veld aan zijn herstel. Seydou Keita werkte eveneens apart van de groep wegens last van een spier in zijn been. Carles Puyol trainde niet; de verdediger zal de rest van het seizoen moeten missen wegens een knieblessure die hij opliep in de wedstrijd tegen Espanyol. Andere afwezigen uit het eerste team waren Villa, Fontàs en Abidal. Tello, Bartra en Montoya van Barça B vulden de selectie aan.

Overigens was ook Tito Vilanova niet aanwezig op de trainingssessie. De aanstaande coach van FC Barcelona meldde zich naar verluid af wegens koorts. Donderdag zal de nu nog assistent-coach naar verwachting weer terugkomen.