Nieuws Mei 2018

Prijswinnaars

Dit seizoen verlootte onze reizenpartner tijdens de fanreizen wederom een bedrag van € 250,00. Zo ook tijdens de enerverende reis van afgelopen weekend, waarin de 52 reisdeelnemers werden getrakteerd op vier dagen prachtig weer en de emotionele belevenis van het afscheid van Andrés Iniesta.

Tijdens de welkomstborrel op vrijdag werd het groepsnummer 2 getrokken en bleken Frits en Eipie Knegt de gelukkige winnaars van het geldbedrag. Frits en Eipie zijn beiden al vele jaren lid van de fanclubfamilie en nemen elk jaar wel een keer deel aan een van de fanreizen. We feliciteren Frits en Eipie nogmaals van harte!

Van links naar rechts op de foto: Frits, fanclubvoorzitter en reisbegeleider Peter Goedbloed, Eipie en bestuurslid en reisbegeleidster Marieke Wildenberg.

Gerelateerd nieuws