Nieuws September 2010

Reacties na Hércules - FC Barcelona

Na de verrassende nederlaag in Camp Nou (Hércules won met 0-2), zijn er veel reacties vanuit Can Barça.
Trainer Guardiola gaf toe dat Hércules effectief gespeeld heeft en zijn ploeg juist ongeinspireerd. Er moet nog heel veel verbeterd worden, wil Barça weer als vanouds schitteren. Guardiola feliciteerde Hércules en beloofde dat hij er alles aan zal doen Barça weer op het oude niveau te krijgen. Hij wil de tussentijdse interlands niet de schuld geven.
De spelers gaven ook aan dat ze erg slecht gespeeld hadden. Ze creeërden te weinig en er werd uitermate slecht gedekt. Abidal vierde op de dag van de wedstrijd zijn 31e verjaardag, maar zei dit gefrustreerd gevierd te hebben dankzij het resultaat. Voor Mascherano betekende dit een slechte binnenkomer bij zijn nieuwe club, maar hij weet zeker dat Barça er tegen Panathinaikos weer zal staan.