Nieuws April 2019

Selectie bekend voor SD Huesca

De ploeg van Ernesto Valverde bezoekt het Estadio El Alcoraz voor de eerste keer in de competitie en treedt zaterdag om 16.15 uur aan tegen de nummer laatst in La Liga SD Huesca . Voor deze wedstrijd vormen 18 spelers de selectie.

Het zijn: Ter Stegen, N. Semedo, Todibo, Coutinho, Arthur, O. Dembélé, Cillessen, Malcom, Lenglet, Murillo, Jordi Alba, Prince, Aleñá, Vidal, Umtiti, Riqui Puig, Abel Ruiz en Wague. Piqué en Suárez zijn geschorst, Sergio en Messi krijgen rust en S. Roberto, Rafinha en Vermaelen zijn geblesseerd. Rakitic heeft de griep en kan niet spelen.

Laatste training zonder Rakitic

Vandaag werkte het team voor de laatste keer een training af op het Tito Vilanova-veld in de Ciutat Esportiva Joan Gamper voor de wedstrijd tegen SD Huesca. Rakitic trainde niet mee vanwege ziekte, maar de eerste beschikbare teamspelers werden vergezeld door Wague, Miranda, O. Busquets, Collado, Riqui Puig en Abel Ruiz van Barça B, en Tenas van het JO19-1 team.

Foto: www.fcbarcelona.com