Nieuws November 2012

Selectie onderweg naar Moskou

De selectie van Vilanova heeft zondagochtend een herstel training afgewerkt met de spelers die zaterdagavond de wedstrijd tegen Zaragoza wisten te winnen. Tijdens de training sloten Oier, Cá, Deulofeu, Sergi Gomez, Rafinha, Roman en Quintillà van Barça B zich aan bij de selectie.

Vilnova heeft voor de wedstrijd tegen Spartak 21 spelers opgeroepen en één van hen is ook Sergio Busquets. Hij speelde door een schorsing niet tegen Zaragoza, maar is nu wel weer van de partij. Marc Bartra is buiten de selectie gelaten, omdat hij tijdens de training een blessure aan zijn hamstring heeft opgelopen en zal tussen de 15 en 20 dagen niet inzetbaar zijn.

FC Barcelona reist 1 dag eerder dan normaal naar Moskou, dit vanwege de verre reis en het tijdsverschil met Moskou. De selectie is daarom zondagmiddag al om 14:30 uur vertrokken van de luchthaven van Barcelona en zal rond zeven uur vanavond, plaatselijke tijd, aankomen in Moskou.

Maandagmiddag zal Barça trainen in het stadion waar op dinsdagavond de wedstrijd gespeeld wordt. De wedstrijd zal om 18 uur Nederlandse tijd beginnen.