Nieuws April 2014

Selectie voor Betis bekend

Barça coach Tata Martino heeft vrijdag de selectie bekend gemaakt voor het competitieduel tegen Real Betis Sevilla. Deze wedstrijd zal zaterdag om 18.00 uur worden gespeeld in het eigen Camp Nou. Grote afwezigen zijn Gerard Piqué, Víctor Valdés en Jonathan dos Santos zijn allen geblesseerd. Isaac Cuenca is herstellende van een blessure en trainde vandaag wel met de groep mee. Het komende duel komt voor de aanvaller net te vroeg en mag op de tribune plaatsnemen. Jordi Alba zit niet bij de selectie vanwege een schorsing. Nederlander Ibrahim Afellay is ook niet in de selectie opgenomen.

De selectie voor het competitieduel tegen Betis bestaat uit: Pinto, Olazábal, Montoya, Fàbregas, Puyol, Xavi, Pedro, Iniesta, Alexis, Messi, Neymar, Mascherano, Bartra, Sergio, Song, Tello, Adriano, Dani Alves en Sergi Roberto.