Nieuws Oktober 2021

Sergi Roberto komt er nog niet uit

Na aanvankelijk positieve berichten over de aanstaande contractverlenging van Sergi Roberto een paar dagen geleden, lijkt er nu toch een kink in de kabel. Bij het zetten van de spreekwoordelijke punten op de i, is er blijkbaar toch nog een struikelblok opgeworpen.
Wat exact nu het probleem is, is niet bekend. Maar het ziet er naar uit dat komende zomer ook Sergi Roberto de club gaat verlaten. De reserve-aanvoerder, die overigens dit seizoen vaker dan andere jaren geblesseerd is, is een kind van La Masia en speelt al zijn gehele leven bij de club. Zijn opvallendste daad was de goal bij de beroemde Remontada: de wedstrijd tegen Paris Saint Germain, waarin hij scoorde in de allerlaatste seconde.