Nieuws Juni 2019

Slechte start Messi, Suárez wel succesvol

In de strijd om de Copa America is Lionel Messi met zijn Argentinië niet goed van start gegaan. Tegen Colombia werd een 2-0 nederlaag geleden. Colombia had in de laatste twaalf duels tegen Argentinië nooit weten te winnen, maar deed dat nu wel. Ondanks een groot Argentijns overwicht, wisten zij niet te scoren. In de laatste 20 minuten vielen de doelpunten wel aan de andere kant, waardoor de nederlaag een feit werd. Voor Argentinië is het nu zaak om de volgende wedstrijd tegen Paraguay te winnen. Zo niet, dan dreigt vroegtijdige uitschakeling.

Het Uruguay van Luis Suárez deed het een stuk beter. Met 4-0 werd Ecuador aan de kant gezet. Uruguay heerste op alle fronten en met één goal deed de weer herstelde Suárez ook een duit in het zakje.

Foto: www.fcbarcelona.com