Nieuws Augustus 2012

Trainen en oefenwedstrijden

Het team van Tito Vilanova heeft een drukke week voor de boeg met trainen in Girona en trips naar Göteborg en Boekarest voor vriendschappelijke wedstrijden tegen respectievelijk Manchester United en FC Dinamo Boekarest.

De vierde week van de voorbereiding starten de spelers van het eerste elftal met een ochtendtraining in het Ciutat Esportiva van FC Barcelona voordat ze vertrekken naar het Montilivi stadium van Girona C.F. voor de tweede training van de dag. Dinsdagochtend heeft Vilanova weer een trainingssessie gepland bij het Ciutat Esportiva voordat zijn team woensdagochtend naar Göteborg vliegt. Daar voetbalt Barça woensdagavond een vriendschappelijke wedstrijd tegen Manchester United in het Ullevi Stadium. Na deze wedstrijd blijven de Catalanen in Zweden waar vrijdagochtend de laatste speler, Jordi Alba, zich voegt bij de selectie. Na de deelname namens Spanje bij de Olympische Spelen in Londen had de verdediger vrij gekregen van de club. Na terugkomst uit Boekarest heeft Tito Vilanova voor aanstaande zondag een rustdag gepland voor al zijn spelers.

Het volledige programma:

Maandag