Nieuws Februari 2014

Tweeluik met Real Sociedad

De Blaugranas willen zo snel mogelijk de zure nasmaak van afgelopen wekkend wegspoelen. Het verlies tegen Valancia is geweest, Martino en zijn mannen zullen zicht op gaan maken voor de tweeluik in de Copa met Real Sociedad.

Woensdag avond 22.00u zal Barcelona in Camp nou de halve finale beginnen. In de competitie wonnen de Blaugranas gemakkelijk met 4-1. Dit wil niet meteen zeggen dat woensdag avond het ook een gemakkelijke avond gaat worden. De wit blauwe opponent draait net als vorig seizoen sterk en heeft bezit van de 6e plek in la Liga. Barcelona is bijna op volledige oorlogssterkte. Alleen Neymar, Oier en Dos Santos zijn nog afwezig. Voor de aftrap vallen er nog 4 spelers af die vanaf de tribune mogen toekijken.

Real Sociedad kent een sterke aanval. Coach Jagoba Arrasate beschikt over spelers zoals Griezmann, Vela, Xabi Prieto en Chory Castro. Nieuwe aankoop Sergio Canales kan zijn debuut maken voor Sociedad.

Volg het liveverslag via onze twitter account, klik hier!