Nieuws Januari 2022

Ultimatum voor Dembélé

FC Barcelona wil op zeer korte termijn duidelijkheid van Ousmane Dembélé.
De supersnelle aanvaller loopt in de zomer van 2022 uit zijn contract, maar Barça wil hem graag behouden. Ondanks zijn af en toe vreemde escapades, blijft hij voor het team van grote waarde.
Er is wel een einde aan het geduld van de club. Zij geeft het management van Dembélé nog tot deze maandag 3 januari om akkoord te gaan met de nieuwe aanbieding en wat van zijn buitensporige salariseisen te laten vallen. Zo niet, dan zal de speler op de transferlijst worden gezet om zo te proberen nog wat van de oorspronkelijke transfersom van € 135 miljoen terug te verdienen.
De vraag is of er belangstelling voor hem zal zijn, gezien zijn blessuregevoeligheid en de speciale aandacht die hij toch nodig blijkt te hebben.