Nieuws Mei 2021

Update knieblessure Fati

Dr. Jose Carlos Noronha zal de leiding hebben over de beoordeling onder toezicht van personeel van de medische staf van de club

Ansu Fati is vandaag naar Porto afgereisd om een klinisch onderzoek aan zijn linkerknie te ondergaan door Dr. Jose Carlos Noronha, onder toezicht van personeel van de medische staf van de club.

De speler werkt hard om de blessure aan de meniscus van zijn linkerknie, die afgelopen november optrad en waardoor hij een operatie moest ondergaan, te boven te komen. Voor de blessure speelde Ansu Fati dit seizoen 10 wedstrijden, waarin hij vijf doelpunten scoorde, waarvan de laatste in de Clásico tegen Real Madrid.

De 18-jarige speelde 43 wedstrijden met het eerste team, scoorde 13 doelpunten en leverde drie assists. De afgelopen maanden is Ansu optimistisch gebleven en dankbaar voor alle steun die hij krijgt.

Foto: www.fcbarcelona.com