Nieuws Februari 2011

Villa ontbreekt bij de training

Na de rustdag van donderdag is het eerste elftal vandaag begonnen aan de voorbereidingen op de thuiswedstrijd van zondag (aftrap 21:00 uur) tegen Athletic Club uit Bilboa.

Guardiola kon tijdens de training niet beschikken over David Villa die binnen in het Ciutat Esportiva voor een verstuikte linker enkel in het behandeld werd. De blessure is niet ernstig en de verwachting is dat de aanvaller zaterdag wel mee traint met het team. De nog geblesseerde Puyol en Jeffren werkten in The Gym aan hun herstel.

Voor de training van vrijdag had de trainer van FC Barcelona naast de twintig spelers van het eerste elftal ook twee spelers van Barca B (Abraham en Sergi Roberto) en jeugdspeler Dalmau opgeroepen om mee te trainen. Zaterdag wordt er om 11 uur achter gesloten getraind in het Ciutat Esportiva Joan Gamper en aansluitend zal Josep Guardiola de pers te woord staan.