Nieuws Juni 2020

Vizier op Leganés

Voor het eerst sinds de Corona uitbraak wordt er weer gevoetbald in Camp Nou. Op dinsdagavond staat het competitieduel tegen Leganés op het programma. Deze wedstrijd begint om 22:00 uur. Voor dit duel zijn er 23 spelers opgeroepen. De wedstrijdselectie bestaat uit: Ter Stegen, N. Semedo, Piqué, Rakitic, Busquets, Arthur, Suárez, Messi, Neto, Lenglet, Griezmann, Braithwaite, S. Roberto, F. De Jong, Vidal, Umtiti, Junior, Iñaki Peña, Riqui Puig, Collado, Ansu Fati, R. Araujo en Monchu. Helaas mist Barça Jordi Alba vanwege een schorsing en Dembélé is nog geblesseerd.

Op maandag is er voor de laatste keer voor het duel getraind. Vier spelers kregen na deze training een dopingcontrole, te weten: Piqué, Messi, Alba en de Jong.

Foto: www.fcbarcelona.cat