Nieuws Juni 2016

Voetbalt u mee met het fanclubteam?

Na de succesvolle editie (en debuut!) van vorig jaar treedt de Fan Club Barcelona ook dit jaar weer aan op het jaarlijkse Pro Excelsior 7x7 voetbaltoernooi.

Op zaterdag 25 juni zal het toernooi om 12.30 uur aftrappen met twee poules van vijf teams met daarna plaatsingsfinales. Ofwel worden de wedstrijden in het stadion dan wel op de trainingsvelden gespeeld, maar in ieder geval op kunstgras. De dag wordt afgesloten met een gezellige barbecue.

De fanclub heeft er zin in, alleen hebben we nog voetballers nodig! Een aantal van de vorige groep kan er deze keer helaas niet bij zijn, dus we zijn hard op zoek naar versterking. Dus bent u handig met de voetbal en komt u graag het team van de Fan Club Barcelona versterken?

Meld u zich dan nog snel aan bij teamcoach Henk van der Tas via henk@fanclubbarcelona.nl! (deadline vrijdag 10 juni a.s.)