Nieuws Januari 2011

Voorbereiding op Malaga

Na een welverdiende vrije dag op vrijdag, waren de spelers van Pep Guardiola zaterdag weer terug op het trainingsveld in het Ciutat Esportiva Joan Gamper. Tijdens de training begon de voorbereiding op de wedstrijd van zondagavond tegen Malaga.

De wedstrijd tegen Malaga, is de eerste wedstrijd van de drie wedstrijden die de ploeg de komende week moet spelen. Na de wedstrijd tegen Malaga volgt woensdag de return om de Copa del Rey tegen Real Betis Sevilla. Volgend weekend staat op zaterdag de wedstrijd tegen Racing Santander op het programma.

Guardiola kon op zaterdag zijn gehele selectie op het trainingsveld verwelkomen. Ook had hij Thiago van Barça B opgeroepen om mee te trainen met de selectie. Voorafgaand aan de training was er nog een groot applaus voor Victor Valdés. Hij was zaterdag namelijk jarig en werd 29 jaar oud.