Nieuws Januari 2015

Voorbereiding voor duel Atlético Madrid

Zondagavond om 21.00 uur staat het belangrijke duel tussen Barça en Atlético Madrid op het programma. De blaugrana’s en de huidige Spaanse kampioen staan beiden met 38 punten op een gedeelde tweede plaats. Winst garandeert aansluiting bij de koploper Real Madrid, die met een wedstrijd minder 39 punten heeft.

De selectie trainde zaterdagmorgen op het Ciutat Esportiva Joan Gamper. Bij deze training sloot ook Jérémy Mathieu aan. De Franse verdediger trainde de hele week uit voorzorg apart en is nog niet helemaal fit. Ook Munir trainde met de selectie mee. Enige afwezige tijdens deze oefensessie was Xavi Hernández, die nog last heeft van zijn kuit van zijn linkerbeen.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.

Video’s: www.fcbarcelona.cat