Nieuws Februari 2016

Voorbeschouwing Fc Barcelona-Valencia

Javier Mascherano, Dani Alves en Claudio Bravo komen woensdagavond niet in actie in de halve finale van de Copa del Rey tussen Barcelona en Valencia.
Trainer Luis Enrique heeft besloten om het drietal niet op te nemen in zijn wedstrijdselectie, dat bracht de club via de officiële website naar buiten.
Douglas en Sandro Ramirez zijn er ook niet bij, net als middenvelder Rafinha, die nog herstellende is van een knieblessure.
Mascherano en Alves kwamen in beide kwartfinales tegen Athletic Club en de competitiezege op Atlético Madrid (zaterdag) nog wel in actie.

In Camp Nou speelt Barça woensdagavond om 21.00 uur de eerste van twee halve finales tegen Valencia, de nummer twaalf van Spanje, de return in Mestalla volgt op donderdag 11 februari.
Sevilla en Celta de Vigo gaan uitmaken wie de andere Spaanse bekerfinalist wordt.

Selectie:Ter Stegen, Masip, Piqué, Rakitic, Busquets, Arda, Iniesta, Suárez, Messi, Neymar Jr, Bartra, Munir, Jordi Alba, Sergi Roberto, Adriano, Aleix Vidal, Vermaelen en Mathieu.