Nieuws Januari 2013

Weer een Barça baby geboren

Dinsdagavond is Milan Piqué Mebarak, de zoon van Barça verdediger Piqué en zangeres Shakira geboren. De jongen zag rond 21:30 uur het eerste levends licht en woog op dat moment bijna 3 kg. Bij de geboorte van Milan, is hij meteen lid geworden van de club FC Barcelona en hierdoor is hij dus gelijk een Culé.

De ouders van Milan hebben in samenwerking met UNICEF een campagne gestart onder de naam “World Baby Shower”. Op deze site kunnen de fans via Internet helpen om het leven van kinderen te redden door voedsel en vaccinaties te sturen via UNICEF. Dit initiatief is alleen via internet en deelnemers hebben de kans om ‘UNICEF Champions’ genoemd te worden en kunnen prijzen winnen als ze de actie promoten op hun eigen sociale media profielen. Shakira en Piqué hebben mede door hun nieuws via internet en de actie via UNICEF, er voor gezorgd dat Milan op Twitter binnen enkele minuten na zijn geboorte al een trending topic op Twitter was.

De Fan Club Barcelona feliciteert de kersverse ouders met hun zoon en wensen hun alle drie goede gezondheid toe.