Nieuws Februari 2013

Weer een fanreis naar Barcelona vertrokken

Het is zover. Vrijdagmorgen zijn de deelnemers van de door Fan Club Barcelona georganiseerde fanreis naar Barcelona vertrokken. Zij laten de kou voor wat deze is en reizen af naar het warmere zuiden voor wat een geweldig weekend belooft te worden. Niet alleen zullen ze de stad zien en genieten van een rondleiding door Camp Nou en het bijbehorende museum, maar ze zitten ook nog eens op de tribune voor FC Barcelona vs. Sevilla! En getuige de vele positieve ervaringen (lees die hier) staat ze een prachtweekend te wachten.

De fanreis, georganiseerd in samenwerking met reizenpartner NBD Sports, bestaat uit één dag in de wereldstad Barcelona met de altijd drukke Las Ramblas, tapas en de adembenemende Sagrada Familia. De andere dag staat het voetbal centraal met de eerder genoemde rondleiding door Barça’s stadion, het FCB Museum, de enorme Mega Store en een thuiswedstrijd van Barça als hoogtepunt. Enige rust kan gevonden worden in de spa van het viersterrenhotel of, als het weer een beetje meezit, aan het strand.

Nieuwsgierig geworden? Meld je dan aan voor deze geweldige belevenis! Kijk hier voor het complete programma.