Nieuws Januari 2011

Wil jij Pep feliciteren?

Op dinsdag 18 januari wordt Pep Guardiola 40 jaar. Om dit te vieren geeft de club, net als vorig jaar, alle Barça-fans de kans om de coach te feliciteren op een exclusieve manier door de tag #pep40 te gebruiken.

Het idool van Camp Nou nam de leiding over het eerste over aan het begin van het seizoen 2008/09 en heeft in minder dan drie seizoenen het team naar acht trofeeën geleid. Nu viert hij de volgende mijlpaal in zijn leven met zijn veertigste verjaardag en om die dag nog specialer te maken, kunnen fans hem berichten sturen via Facebook en Twitter.
Het sturen van jouw bericht aan Pep is nu nog gemakkelijker omdat je alleen maar in hoeft te loggen op Facebook of Twitter en de tag #pep40 moet gebruiken. Op die manier kun je je verjaardagswens naar de voormalige middenvelder en huidige coaching maestro sturen.

Vorig jaar stuurden meer dan 14.000 mensen hun felicitaties via de officiële website van de club en via Facebook, toen Pep 39 werd. Meer dan 10.000 mensen klikten op Facebook de ‘like’ knop bij het nieuws en meer dan 4.000 fans stuurden persoonlijke berichten. Dit jaar hoopt de club dat dit aantal zal stijgen nu ook Twitter gebruikt kan worden om deze dag speciaal te maken voor de blaugrana coach.

Wil jij Pep ook feliciteren en een geweldige dag toewensen? Meld je aankomende dinsdag, 18 januari, dan aan op Facebook of Twitter en gebruik Peps speciale verjaardagstag, #pep40!

Gerelateerd nieuws