Nieuws Maart 2012

Wist u dat . . . . ?

Wist u dat NBD Sports, de reizen- en fanshoppartner van de fanclub, ook shirts e.d. verkoopt van verschillende landenteams?

Naast de Barcelona Fan Shop runt NBD Sports namelijk ook de Voetbal Web Winkel, een aparte webshop voor fanstuff van allerlei Europese topclubs en, als gezegd, dus ook van landenteams.

Met het EK voor de boeg leuk om te weten dat in deze shop o.a. Afellay's nieuwe Oranje uittenue, Abidal's Franse uitshirt (wie weet haalt hij het EK nog) en natuurlijk ook het Spaanse shirt (hier al uit én thuis) verkrijgbaar zijn. Overigens zitten er ook van andere landenteams shirts, broekjes en/of sokken in het assortiment van de Voetbal Web Winkel.

Klik voor meer info hier boven op de respectievelijke 'landenlinks' of op www.voetbalwebwinkel.nl.