Nieuws Februari 2012

Xavi, Busquets en Adriano trainen met selectie

Zaterdagochtend meldden 22 spelers zich in het Ciutat Esportiva voor een van de laatste trainingen voor de wedstrijd tegen Valencia van zondagavond. Xavi, Busquets en Adriano, die donderdag nog apart trainden, voegden zich weer bij de selectie, evenals vier spelers van Barça B. Dani Alves trainde zaterdagochtend niet mee met toestemming van Guardiola. De Braziliaan, die geschorst is voor het duel tegen Valencia, zal ook de allerlaatste trainingssessie op zondagochtend missen.

De vier Barça B spelers die opgeroepen werden, waren Tello, Montoya, Muniesa en Bartra. Guardiola, die momenteel een tekort heeft aan defensieve mogelijkheden, zou drie spelers van het reserveteam kunnen oproepen om de gaten te vullen die de geschorste Alves en Mascherano achtergelaten hebben.