Nieuws December 2013

Xavi, Iniesta en Tello trainen weer

De maandagochtend training stond in het teken van de terug keer van drie spelers van hun blessure. Xavi, Iniesta en Tello trainde alle drie mee met de rest van de ploeg. Toch zullen ze nog moeten wachten op het groene licht van de medische staf, voordat ze opgenomen kunnen worden in de wedstrijdselectie.  Aan de training deden ook Barça B spelers, Adama en Dongou mee.

Xavi had last van een verrekking van de kuit in zijn rechterbeen. Deze blessure zorgde er ook voor dat hij niet bij de selectie zat voor de wedstrijd tegen Cartagena. Deze wedstrijd moest Iniesta ook missen vanwege een probleem met de hamstring. De laatste van het trio, Tello, stond de laatste vier weken buitenspel vanwege een enkelblessure.

Dani Alves, welke ook geblesseerd is, trainde nog wel apart van de groep. Hij werkte een lichte training af, want hij is herstellende van een spierblessure aan zijn rechterbeen.