Fanclub op TV en radio

Met haar activiteiten krijgt de fanclub regelmatig aandacht van landelijke en lokale TV- of radiostations. Enkele voorbeelden volgen hierna...

2 maart 2019: Fan Club Barcelona in Ziggo-promo
Tijdens de, met 1-0 gewonnen, Clásico van 2 maart 2019 waren er in de Hilversumse studio van Ziggo twee tijdelijke 'huiskamers' ingericht, eentje met Barça-fans en eentje met aanhangers van de Koninklijke.

De blaugranas waren afkomstig van alle drie de Nederlandse penyes. Wat alle fans niet van tevoren wisten, was dat er van elke 'kleur' twee eigen commentatoren waren en dat alle beelden gebruikt zouden worden om de onderstaande promo te maken. Verrassend, maar wel met een leuk resultaat.

Klik op de afbeelding om de video te bekijken.

28 november 2018: Fan Club Barcelona bij Hart van Nederland
Op de dag van PSV-Barça organiseerde de fanclub een meeting point op de Markt in Eindhoven. Fans uit allerlei landen verzamelden daar voorafgaand aan de wedstrijd. O.a. onze voorzitter Peter Goedbloed werd door Hart van Nederland geïnterviewd.

Klik op het plaatje om het betreffende SBS6-item te bekijken.

29 december 2016: Fan Club Barcelona op Radio 1
Op deze dag was onze voorzitter Peter Goedbloed, samen met Frits Barend, live aanwezig in de studio van Radio 1. Gesproken werd over de warme herinneringen aan onze, eerder in 2016 helaas veel te vroeg overleden, held Johan Cruijff. De radio-uitzending, opgenomen met een webcam, begint met prachtige beelden van Johan. Voorzitter Peter hoor en zie je vanaf minuut 8:00 en 13:25.

Vanwege UEFA-voetbalrechten kunnen we de video hier helaas niet plaatsen. Klik op het plaatje om naar de betreffende pagina van Radio 1 te gaan en de video te bekijken.

September 2016: Sierd de Vos citeert ons magazine
De populaire voetbalcommentator Sierd de Vos besteedde, in zijn TV-programma Bodega El Sierd, aandacht aan het interview met Barça-coryfee Johan Neeskens in ons magazine van september 2016.

13 december 2013: Fan Club Barcelona op Boschtion TV

27 mei 2011: Ochtendspits over de Champions League finale

25 mei 2011: Qmusic: de Goedemorgenshow over de Champions League finale
(Klik op de afbeelding om te luisteren.)

25 mei 2011: Radio 2 over de Champions League finale
(Klik op de afbeelding om te luisteren.)

3 maart 2007: Sport1 over de penyabijeenkomst

15 september 2006: Hart van 't Voetbal (SBS6)

6 december 2003: RTV Noord-Holland

23 november 2002: Voorbeschouwing Canal+