De Champions League live!!

De Fan Club Barcelona organiseert een unieke (vlieg)reis naar de Champions League wedstrijd FC Barcelona - Olympique Lyon op woensdag 11 maart a.s. U kunt nog mee!!

Het bijzondere en hoogst exclusieve arrangement bestaat uit:
■ de heenvlucht op woensdag 11 maart 2009 (vertrek 13.15u.) en
■ de terugvlucht op donderdag 12 maart 2009 (vertrek 17.20u.);
■ busvervoer: vliegveld > hotel v.v. en hotel > Camp Nou v.v.;
■ een overnachting met ontbijt in viersterrenhotel Bernat te Calella;
■ een toegangskaartje, eerste of tweede ring, voor de wedstrijd;
■ reisbegeleiding vanuit de fanclub.

De volgende prijzen* zijn van toepassing:

Leden Aspirant-leden
Op basis van een tweepersoons kamer p.p. € 299,00 € 319,00
Op basis van een eenpersoonskamer p.p. € 329,00 € 349,00
Kinderen t/m 15 jaar p.p.
(bij 1 of 2 volwassenen op een kamer)
€ 279,00 € 299,00

* Let alstublieft op!! Deze prijzen gelden zolang geen toeslagen voor de vluchten van toepassing zijn. Boek dus zo snel mogelijk!! Want: vol is vol!!

De vluchten gaan vanaf Weeze (Niederrhein) naar Barcelona (Girona) en vice versa. U krijgt tijdig alle reisinformatie, inclusief een duidelijke routebeschrijving naar vliegveld Weeze, dat vlak over de grens in Duitsland ligt.

Indien u wilt boeken, kunt u via info@fanclubbarcelona.nl een boekingsformulier aanvragen. Boekingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst en vol is vol! Er is grote interesse, dus als u mee wilt, boek dan zo snel mogelijk!