Beleef de Champions League!!

Een belevenis: FC Barcelona - AC Milan !!

NBD Sports, de reizenpartner van de Fan Club Barcelona, heeft de hand weten te leggen op 80 moeilijk te verkrijgen toegangskaarten voor de Champions League wedstrijd FC Barcelona - AC Milan op dinsdag 12 maart 2013 en vervolgens besloten om, in samenwerking met de fanclub, hiervoor een arrangement uit te zetten.
Deze reis is overigens ook toegankelijk voor niet-leden!

► Voor deze reis zijn nog slechts 4 plaatsen beschikbaar!

Dit bijzondere en exclusieve arrangement bestaat uit:
■ de heenvlucht op dinsdag 12 maart 2012 (vertrek 13.55 uur) en
■ de terugvlucht op woensdag 13 maart 2013 (vertrek 11.30 uur);
■ busvervoer: vliegveld > Camp Nou > hotel > vliegveld;
■ een overnachting met ontbijt in Hotel Bernat**** in Calella;
■ een toegangskaartje, eerste of tweede ring, voor de wedstrijd;
■ reisbegeleiding (vanuit NBD Sports en de fanclub).

De volgende scherpe prijzen* zijn van toepassing:

Leden Niet-leden
Op basis van een tweepersoons kamer p.p. € 389,00 € 419,00
Op basis van een eenpersoonskamer p.p. € 419,00 € 449,00
Kinderen t/m 15 jaar p.p.
(bij 1 of 2 volwassenen op een kamer)
€ 369,00 € 399,00

* Let alstublieft op!! Deze prijzen zijn op basis van "alleen handbagage" en gelden zolang er geen toeslag van toepassing is, die met name afhankelijk is van de (hogere) actuele prijs van de betreffende vluchten. De vliegprijzen kunnen elk moment wijzigen. Boek dus zo snel mogelijk!! Want: vol is vol!!

Deze reis vliegen we vanaf Eindhoven. Bij aankomst in Barcelona staat een bus klaar, waarmee we direct naar Camp Nou reizen. De bus blijft de rest van de dag bij ons, dus u kunt uw handbagage e.d., gedurende ons verblijf in en rond Camp Nou, veilig in de bus achterlaten. Na de wedstrijd rijden we gezamenlijk naar het hotel.

Indien u voor deze reis wilt boeken, kunt u via peter@nbdsports.nl een boekingsformulier aanvragen. Vermeld in het onderwerp van uw email a.u.b. "Boekingsformulier CL Reis".

Boekingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst en vol is vol! We verwachten, als te doen gebruikelijk, zeer grote interesse, dus als u mee wilt, boek dan zo snel mogelijk!