Zeer exclusief mondkapje

Met 'de zegen' van de Club mochten wij een gelimiteerd aantal zeer exclusieve (en kostbare) mondkapjes kopen van de oorspronkelijke leverancier. Het betreft de originele 'Estimem el Barça' mondkapjes, die Joan Laporta en zijn kompanen droegen, toen zij de overwinning van de presidentsverkiezing vierden. Het is dan ook een zeer exclusief collectorsitem!!

Het fanclubbestuur besloot deze zeer zeldzame mondkapjes in te zetten ten behoeve van een sponsoractie en ze eerst beschikbaar te stellen aan de leden en vervolgens aan alle andere Barça-fans. Op deze manier kan de fanclub tegelijkertijd de begroting voor dit lopende seizoen wat meer sluitend maken. (We danken de Barcelona Fanshop bijzonder hartelijk voor hun 'verklaring van geen bezwaar' en impliciet voor hun steun aan deze unieke actie!)

Sponsor nu de fanclub!!*

Wilt u ook zo'n 'meesterlijk' mondkapje bezitten? Maak dan € 35,00 over op rekeningnummer NL18ABNA0406171149 (BIC: ABNANL2A) ten name van Fan Club Barcelona te Middelburg. Vermeld a.u.b. bij de omschrijving: Sponsoring 21/22.

Vergeet alstublieft niet om, na uw betaling, ons een een email te sturen dat u betaald heeft en vermeld daarin s.v.p. uw adresgegevens.

Na ontvangst van uw betaling sturen wij u het mondkapje binnen uiterlijk een week toe.

Mondkapje 1a

Onze voorzitter showt hier het exclusieve mondkapje.

Het mondkapje is antibacterieel en herbruikbaar.

De Catalaanse fabrikant geeft de volgende omschrijving:
- efficiënte bacteriefiltratie;
- comfortabel;
- makkelijk adembaar;
- 100% synthethische stof;
- hydrofobe vezel.

De tekst 'Estimem el Barça' was het credo van de verkiezingscampagne van Joan Laporta en betekent: "Wij houden van Barça!"
De 14 spreekt voor zich, maar da's logisch!

De oorkoordjes zijn voorzien van kleine rubberen stelbuisjes.

Het mondkapje wordt in steriele verpakking geleverd.

* Zolang de voorraad strekt!