Beleef Barça!!

Onze reizenpartner 'CHE'

3. Danny en Peter - overdracht

De organisatie van onze geweldige fanreizen is nu in handen van onze reispartner 'CHE voetbalreizen en stedentrips' uit Veenendaal. Directeur van 'CHE' is Danny Hardeman.

Foto: Danny (rechts) nam in 2020 de reisactiviteit over van oudgediende Peter Goedbloed (links).

Na ruim 15 jaar de fanreizen met veel plezier te hebben georganiseerd, vond Peter Goedbloed van NBD Sports het, mede gezien zijn leeftijd (66 jaar - red.), 'tijd voor nieuw bloed'. Vol vertrouwen heeft hij het stokje overgedragen aan Danny. In een interview met de redactie van het fanclubmagazine zegt Peter hierover:
"Met Danny heb ik iemand gevonden die echt gas wil geven, daar waar ik steeds meer op de rem trapte. Ik heb Danny in korte tijd goed leren kennen en ik heb héél véél vertrouwen in hem. Danny is heel vriendelijk en van nature zeer klantgericht. Dat is wat de reizen nodig hebben."

Voor alle achtergrondinformatie en een kennismaking met Danny verwijzen wij u graag naar het betreffende artikel. Als u hier klikt, kunt u de interviews met Peter en Danny lezen.

De fanclub heeft met Danny een samenwerkingsovereenkomst gesloten, die gelijk is aan de 'oude' overeenkomst met NBD Sports en de kwaliteit van de fanreizen, alsmede de duurzaamheid van de samenwerking garandeert. Bovendien ondersteunt Peter Danny nog een tijd, zodat ook een perfecte overdracht verzekerd is.

Heeft u vragen aan Danny? Mail dan naar info@beleefbarca.nl.
Heeft u (nog) vragen aan Peter? Mail dan naar peter@nbdsports.nl.