Nieuws April 2011

1.111 leden!!!

Niet alleen Barcelona boekt record na record. Ook de Fan Club Barcelona bereikt keer op keer een nieuwe mijlpaal. In recordtijd behaalde de fanclub het 1.111ste lid, nadat afgelopen december het duizendste lid mocht worden verwelkomd.

Wie de gelukkige is verklappen we nog niet (de "winnaar" is overigens al wel op de hoogte gebracht). Deze primeur is voorbehouden aan de laatste editie van het fanclubmagazine, dat in juni verschijnt.

Niet alleen won "lid 1.111" met het bijzondere lidmaatschap een compleet en bedrukt tenue van FC Barcelona, hij/zij is bovendien tot en met 30 juni 2012 ook nog eens gratis lid.

Vanwege het grote succes verlengen we onze ledenwerfactie en ligt er voor lidnummer 1.200 ook een bedrukt tenue en gratis lidmaatschap in het verschiet.

Gerelateerd nieuws