Nieuws Oktober 2009

13 Spelers vliegen uit

Deze week vliegen maar liefst dertien spelers van Barcelona uit naar hun vaderland om uit te komen voor hun nationale team.
Voor sommige staan er nog heel veel belangen op het spel, voor anderen weer wat minder.
De Spanjaarden Puyol, Xavi, Piqué, Iniesta en Busquets spelen tegen Armenië en zijn al gekwalificeerrd voor de WK in Africa. Datzelfde geldt voor Dani Alves met Brazilië.
Keita en Touré hebben beide slechts één interland op het programma tegen respectievelijk Sudan en Malawi.
Frankrijk, met Henry en Abidal, speelt tweemaal thuis (Tegen Faroer en Oostenrijk) en beide wedstrijden moeten worden gewonnen.
Zweden heeft twee zware wedstrijden tegen Denemarken en Albanië en zal punten moeten pakken om naar Z-Afrika te kunnen.
Lionel Messi zal twee keer moeten vlammen met zijn Argentinië, anders kunnen zij nhet WK wel eens gaan missen. twee thuiswedstrijden tegen Peru en Uruguay moeten worden gewonnen.
Tenslotte moet ook Marquez nog zijn best doen tegen El Salvador en Trinidad en Tobago.