Nieuws Mei 2013

19 spelers beschikbaar

Woensdagavond start om 20:45 uur de return in de halve finales van de Champions League. Het team van Tito Vilanova heeft daarin een 4-0 achterstand goed te maken om een ticket naar de finale op Wembley te bemachtigen.

Éric Abidal, Carles Puyol, Sergio Busquets en Javier Mascherano zijn allen geblesseerd. Busquets heeft nog last van zijn liesblessure en Abidal heeft aan het competitieduel tegen Athletic Bilbao een lichte kuitblessure over gehouden. Puyol en Mascherano trainen nog apart van het team en zijn nog niet voldoende hersteld. Jordi Alba is tevens niet inzetbaar door zijn schorsing. Dat geeft Vilanova een uitdaging in de hart van de verdediging naast Gerard Piqué en aan de linkerzijde.

De wedstrijdselectie bestaat uit: Valdés, Pinto, Alves, Piqué, Fàbregas, Xavi, Villa, Iniesta, Alexis, Messi, Thiago, Dos Santos, Bartra, Pedro, Montoya, Adriano, Song, Tello en Sergi Roberto.

De halve finale is te zien op Sport1 en voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan.

Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.