Nieuws December 2012

3333 volgers op twitter!

Een aantal weken geleden zijn we begonnen aan een actie op onze twitter account @PenyaBarcelona. Onze webshop www.barcelonafanshop.nl stelde het FC Barcelona thuisshirt 2012-2013, met originele bedrukking: MESSI – 10, ter beschikking. Bij 3333 volgers zouden we deze gaan verloten. Donderdag was het zover! Met veel trots kunnen we zeggen dat we 3333 volgers op twitter hebben, and still counting.

Wie maken er nu kans op het FC Barcelona shirt? Heb jij 1 van de actietweets van de afgelopen weken geretweet, dan maak je kans op de fantastische prijs. Dit weekend zullen we op het Fan Club Barcelona kantoor de loting verrichten. Uit de vele lootjes zullen we de winnaar trekken. Alles wordt gefilmd en zal dus dit weekend op onze site komen te staan. Via onze tweet account zullen we natuurlijk een link plaatsen!

We bedanken al onze volgers!

Gerelateerd nieuws