Nieuws Februari 2013

7 jaar fanclubreizen naar Barça

Op 3 februari 2006 werd door de Fan Club Barcelona de eerste fanclubreis georganiseerd in samenwerking met NBD Sports, naar Barcelona. De Fan Club Barcelona bedacht 7 jaar gelden een uniek concept welke goed uitpakte. Vanaf het allereerste begin is het aantal deelnemers al groot en wordt het weekendarrangement erg goed gewaardeerd door de deelnemers. Hierdoor ziet het programma van het reisweekend er op hoofdlijnen nog steeds hetzelfde uit.

In het eerste “reis” jaar werden er drie reizen georganiseerd en door de grote aantallen fans die mee wilden, is dit inmiddels uitgebreid naar vijf weekend reizen en één of twee reizen naar een Champions League wedstrijd tijdens één seizoen.

Zo staat er voor 12 maart de wedstrijd tegen AC Milan op het programma, waarvoor de Fan Club Barcelona 80 kaarten heeft weten te verkrijgen. Maar ook voor de andere reizen zijn nog slechts enkele reizen beschikbaar. Dus wilt u de grote sterren, zoals Messi, Xavi, Iniesta en alle andere eens live zien schitteren, kijk dan op onze reis pagina’s. Hier kunt u onder andere informatie vinden over het hotel, het reisprogramma en verslagen van eerdere reizen.