Nieuws Augustus 2012

Abidal vergezelt team naar Parijs

Éric Abidal was afgelopen 17 juli aanwezig op de eerste trainingssessie van het eerste team in het Ciutat Esportiva Joan Gamper om weer eens bij te praten met zijn collega’s. Nu gaat hij met de Barça-selectie mee naar Parijs, waar Barça het zaterdagavond in het Parc des Princes zal opnemen tegen PSG in de derde vriendschappelijke wedstrijd van de seizoensvoorbereiding.

De Franse verdediger is nog altijd bezig met fysieke oefeningen om te herstellen van de levertransplantatie die hij bijna vier maanden geleden onderging (10 april). Meer dan een maand later mocht hij het ziekenhuis verlaten.

Hoewel Abidal niet langer aan de zijde van zijn teamgenoten kan spelen, zal hij ze dus wel vergezellen tijdens hun reisje naar zijn vaderland.