Nieuws Februari 2022

Araujo en Memphis niet tegen Napoli

De derby tegen Espanol heeft zijn tol geëist voor de Europaleague wedstrijd tegen Napoli, donderdag 17 februari.
Araujo viel uit met een blessure na een harde charge en zal tegen Napoli zeker niet kunnen spelen. Ook Memphis is nog niet fit voor de wedstrijd tegen de Italianen. Hij heeft een lichte terugval gehad in zijn herstel. Zijn blessure dateert inmiddels al weer van twee maanden geleden.
Voor de wedstrijd tegen Valencia is er stille hoop dat zowel Araujo als Memphis bij de selectie zitten, maar de kans is net zo groot dat dat niet het geval zal zijn. Met de schorsing van Piqué na zijn rode kaart en de laatste wedstrijd schorsing van Dani Alves, betekent dat een zeer magere bezetting van de defensie.