Nieuws December 2020

Barça in Supercopa weer tegen Sociedad

Na de goede wedstrijd en belangrijke overwinning op Real Sociedad in de Primera Division, volgt er op korte termijn nog een ontmoeting met de Basken.
In de Supercopa, waarin vier ploegen strijden om de beker is Barça aan Sociedad gekoppeld en Real Madrid aan Athletic Bilbao.
Op 13 januari op neutraal terrein in Cordobas zal gespeeld worden. Bij winst zal de finale gespeeld worden op 17 januari in Sevilla. In de Supercopa in Spanje strijden de nummers één en twee van de competitie, alsmede de twee finalisten van de Copa del Rey.
Voor Barça een mooie gelegenheid om beter op stoom te komen, maar aan de andere kant ook weer twee zware wedstrijden extra.
Als een zelfde strijd en hetzelfde mooie voetbal vertoond gaat worden als in de Competitie tegen Real Sociedad, wordt het een wedstrijd om naar uit te kijken. Maar of Koeman deze trofee belangrijk genoeg acht om zijn manschappen volle bak te laten spelen, is nog de vraag.