Nieuws Juni 2008

Barça moet nog vier posities invullen

Barça legde een week geleden met Seydou Keita en Gerard Piqué de eerste twee aanwinsten vast, maar daarmee is het huiswerk van Txiki Begiristain helemaal nog niet af. De technisch secretaris moet nog spelers voor vier posities halen: een rechtsachter (Dani Alvés?), een centrale verdediger, een linkermiddenvelder (Aleksandr Hleb?) en een scorende spits.
Het lijkt er sterk op dat Martin Cáceres de open plaats van centrale verdediger zal invullen. José Manuel Llaneza, woordvoerder van Villarreal, verklaarde immers dat een transfer van de 21-jarige Uruguyaan van zijn club naar Barcelona nakend is.
Villarreal haalde Cáceres een jaar geleden weg bij Defensor (Uruguay) en posteerde hem vorig seizoen bij Recreativo de Huelva.