Nieuws Augustus 2008

Barça traint in Central Park

De selectie van coach Guardiola is in New York aangekomen. Het laatste gedeelte van de USA tour bestaat uit een aantal trainingsessies en een afsluitende oefenwedstrijd tegen de New York Red Bulls op woensdag. Eenmaal gearriveerd in Manhatten en te hebben voldaan aan allerlei persverplichtingen met oog op de vriendschappelijke wedstrijd tegen de Red Bulls, besloot Guardiola maandagnamiddag onverwachts toch een training in te lassen. Verassenderwijs gebeurde dat in Central Park, het meest toeristische en meest bezochte park van New York, dan wel de USA. Het leverde mooie beelden op. Vooral bij de aanwezige Barça fans die getuige waren van een onvergetelijke trainingssessie, die voornamelijk uit loopoefeningen bestond.