Nieuws Juli 2008

Barcelona op tournee in de USA

Daar waar de meeste socios nog enigzins nagenieten van de mooie voetbalvoorstelling van Barça tegen Fiorentina op de woensdagavond (1-3 winst), zijn de blaugranas zelf op donderdag al aangekomen op hun volgende bestemming in de voorbereiding; Chicago in de States. In deze Amerikaanse metropool vertoeft Barça tot en met het weekend en zal er één wedstrijd worden gespeeld. Op zondagavond in het Soldier Field stadion tegen het Mexicaanse Chivas de Guadalajara. Een oude bekende. In de USA tour van 2006 speelde Barça in Los Angeles ook tegen de Mexicaanse titelrecordhouder. Toen werd het 1-1.

Na het verblijf in Chicago vervolgt de tour zich naar New York, alwaar op 6 augustus een wedstrijd tegen de New York Red Bulls op het programma staat.