Nieuws September 2012

Carles Puyol met masker

De vijf spelers van de selectie van Vilanova zonder interlandverplichtingen (Pinto, Fontàs, Puyol, Thiago en Dos Santos) trainden woensdag en donderdag mee met Barça B.

De trainingen in het Ciutat Esportiva Joan Gamper waren onder leiding van Eusebio Sacristán omdat Vilanova twee dagen bij de coaches meeting van de UEFA in het Franse Nyon aanwezig is. Vrijdag zal Vilanova weer op het trainingsveld van FC Barcelona zijn voor de laatste sessie van deze week.

Carles Puyol heeft op beide dagen een gezichtsmasker gedragen bij de onderdelen waar fysiek contact tussen de spelers mogelijk was als bescherming. De aanvoerder brak immers bij een botsing met Roland Lamah in de competitiewedstrijd tegen Osasuna zijn rechter jukbeen.
Puyol is, met beschermingsmasker, fit voor de competitiewedstrijd op 15 september tegen Getafe.