Nieuws April 2014

Cesc: “Ik voel me sterk”

Dinsdag gaf Cesc Fàbregas zijn persconferentie. De middenvelder was optimistisch over de return van de kwartfinale tegen Atlético Madrid, aanstaande woensdag. “We hebben alles in ons om Atlético te verslaan. Het team heeft hard gewerkt en we zijn er klaar voor. Het zal een goede wedstrijd worden”, verklaarde Cesc. Over zijn verwachtingen wist de middenvelder: “De Madrilenen zijn ook aan een heel goed seizoen bezig en zullen voor de 0-0 gaan. Door het 1-1 gelijkspel in de heenwedstrijd zullen ze dan door zijn.”

Vervolgens werd Fàbregas gevraagd naar het seizoen van Barça tot nu toe. De middenvelder verklaarde: “We zijn nog op drie fronten actief en we zullen voor al deze prijzen strijden. De wedstrijd van woensdag is daarom heel belangrijk.”

Tot slot kwam de persoonlijke vorm van Cesc ter sprake. Fábregas vertelde hier het volgende over: “De afgelopen maand had ik het een beetje lastig, maar ik ben weer net zo fit en sterk als voorheen.”