Nieuws Oktober 2017

Champions League voorbeschouwing

Met nog 3 wedstrijden te spelen is slechts één overwinning voldoende om de volgende ronde veilig te stellen. De eerste van deze kansen komt dinsdagavond in Piraeus tegen Olympiacos die nog steeds op zoek zijn naar de eerste punten.

De wedstrijd is een tweede emotionele thuiskomst voor Ernesto Valverde in slechts vier dagen tijd. Na zijn terugkomst naar Athletic Club op zondag, bezoekt hij nu zijn oude Griekse club. Voor de Fc Barcelona is Gerard Piqué geschorst, terwijl Dembélé, Rafinha, Vidal, Arda en Iniesta allemaal geblesseerd zijn. Aan de positieve kant is Vermaelen inmiddels wedstrijdfit

De volledige lijst van 20 spelers: Ter Stegen, Cillessen, Ortolá, Semedo, Rakitic, Busquets, Denis Suárez, Luis Suárez, Messi, Mascherano, Paulinho, Deulofeu, Alcácer, Alba, Digne, S. Roberto, Gomes, Umtiti, Vermaelen en Aleñá.

foto:www.fcbarcelona.com