Nieuws Augustus 2020

Club card en magazine later

Zowel de club card van het nieuwe seizoen als de eerstvolgende editie van het magazine zullen later verschijnen dan gebruikelijk!

De fanclub's eigen club card wordt normaliter in augustus verstuurd. Vanwege Corona is dit echter verlaat. We verwachten de kaart eind september te kunnen verzenden.

Voor wat betreft het magazine hebben de redactie en het bestuur deze week besloten om, vanwege Corona en impliciet de late start van de competitie én de langer lopende transferwindow, het eerstvolgende magazine ook later te laten verschijnen. Dit wordt nu de tweede helft oktober in plaats van het gebruikelijke eind september. De eerstvolgende uitgave van het magazine wordt overigens wel een heel bijzonder en uniek editie!

We houden u dus nog iets langer in spanning!