Nieuws Juli 2018

Cruyff Foundation heeft nieuw bestuur

Op woensdag 30 mei presenteerde Fundacion Cruyff haar nieuwe bestuur. Dit vond plaats tijdens de Open Dag van de Spaanse Cruyff Foundation in Barcelona en werd bijgewoond door familieleden van de familie Cruijff, verschillende sportstichtingen en internationale partners en sponsoren.

Het nieuwe bestuur bestaat uit Susila Cruijff (voorzitter), Pep Guardiola, Xavi Hernández, Carles Puyol, Fernando Belasteguín, Jaume Roures, Joan Laporta, Ramón Agenjo en Joan Francesc Pont. Zij willen zich allemaal inzetten om de Cruyff Legacy te laten voortleven. Zoveel mogelijk jeugd in beweging brengen en hen zo een stap verder helpen, in persoonlijke ontwikkeling, maar ook in de maatschappij.

Na de presentatie bezochten de nieuwe bestuursleden de Open Dag, waar meer dan 900 kinderen, met en zonder beperking, een onvergetelijke sportdag beleefden. 900 big smiles lieten zien waar het allemaal om draait: het plezier van sporten en de mogelijkheid om daarmee talenten te ontdekken. Onvergetelijk!

foto:www.fcbarcelona.com